LOCHEM – Woningcorporatie Viverion sluit per 1 juli de klantbalie aan de Larenseweg in Lochem. Ook de balies in Goor en Rijssen gaan dicht. Op die manier wil Viverion geld besparen. Klanten worden steeds vaker op andere manieren bediend.
De meeste vragen kunnen telefonisch worden beantwoord en ook via internet kunnen huurders steeds meer dingen zelf regelen. Die mogelijkheden worden nog uitgebreid. Via een zogeheten huurdersportaal kunnen huurders op termijn zelf bijvoorbeeld een afspraak met de onderhoudsdienst plannen of hun huur opzeggen.
Zaken waarvoor een persoonlijk gesprek tussen huurder en een medewerker van Viverion noodzakelijk is kunnen ook na 1 juli voorkomen. In dat geval wordt een afspraak gemaakt bij de huurder thuis of op een locatie in de buurt.
De corporatie telt bijna 6.000 woningen en is actief in de gemeenten Rijssen-Holten, Hof van Twente en Lochem. De hoofdvestiging staat in Lochem. In dat kantoor wordt dus alleen het loket gesloten.
Wij sluiten de klantbalies in Rijssen, Goor en Lochem om kosten te besparen. Wij zijn u graag van dienst. Hoe? Lees https://t.co/HwnOt6lcu4
— Viverion (@Viverion) 6 juni 2016