Werk! MakelaardijDesk Lochem zoekt medewerker binnendienst

0
(bron:l levenenwonendesk.nl)

LOCHEM – In plaats van de het wekelijkse artikel met tips over wonen, leven en geld, dat we in samenwerking van de Leven en WonenDesk Lochem brengen, dit keer een vacature van de MakelaardijDesk. De tekst is letterlijk overgenomen en is ook te vinden op de website van de Leven en Wonendesk.

Vacature: Medewerker Binnendienst Makelaardij

Ben jij die spin in het web die ons team compleet maakt?
Je weet wat ze zeggen: je huis is waar je hart is. En wij bij MakelaardijDesk Lochem weten daar alles van. Samen helpen we mensen hun droomhuis te vinden en te verkopen, met een flinke dosis vakkennis, enthousiasme en vooral: plezier! Bij ons vind je alles onder één dak, van wonen tot verzekeren, en wij zoeken een nieuwe collega die ons binnendienstteam komt versterken. Heb jij een achtergrond in de makelaardij of vastgoed en weet jij precies wat er nodig is om alles soepel te laten verlopen? Dan leren we je graag kennen!

Wat ga je doen?
Als medewerker binnendienst bij MakelaardijDesk Lochem ben je de rechterhand van de makelaar en hét aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

– Je ondersteunt de makelaar.
– Je stelt koopovereenkomsten op en houdt dossiers up-to-date (met behulp van Realworks).
– Je laat je creativiteit los op onze social media met boeiende content.
– Je beheert ons woningaanbod op Funda en onze eigen site (altijd de nieuwste woningen online, dat spreekt voor zich).
– Je plant bezichtigingen in en zorgt dat alles tot in de puntjes voorbereid is.
– Je bent het aanspreekpunt voor opdrachtgevers en geïnteresseerden, altijd met een glimlach op je gezicht.

Afhankelijk van je kennis en kunde zijn de werkzaamheden uiteraard uit te breiden (denk aan bezichtigingen, waardebepalingen etc.).

Wie ben jij?
Wij vinden het belangrijk dat je enthousiast bent en van aanpakken houdt! Verder zoeken we iemand die:
– Relevante werkervaring in de makelaardij heeft (minimaal 1 à 2 jaar).
– MBO/HBO werk- en denkniveau heeft (richting vastgoed of makelaardij is een pré, maar geen vereiste).
– Goede communicatieve skills heeft, zowel mondeling als schriftelijk.
– Proactief en energiek is – jij ziet het werk voordat wij het zien!
– Klantgericht is en altijd net dat stapje extra zet voor onze opdrachtgevers.
– Woonachtig is in (de omgeving van) Lochem.

Wat krijg je van ons?
– Een dynamische baan binnen een hecht team waar altijd tijd is voor een grapje.
– De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien – laten we samen jouw carrière pad uitstippelen!
– Een functie voor 24-40 uur per week, afhankelijk van wat voor jou past.
– Vanzelfsprekend bieden we ook fijne arbeidsvoorwaarden (denk aan een goed salaris en een compleet verzorgde lunch).
– Wij geloven in een gezonde werk-privébalans!

Ben jij onze nieuwe collega?
Voel je een klik met deze vacature? Dan willen we je heel graag leren kennen! Stuur je motivatiebrief en CV naar merian@hypotheekdesklochem.nl, t.a.v. Merian Boon en wie weet zit je binnenkort bij ons aan tafel voor een kop koffie!

We kijken ernaar uit om van je te horen.

X