Stroomuitval zorgt in deel Lochem voor storing bij Ziggo

0
Foto ter illustratie (bron: pixabay.com)

LOCHEM – De stroomstoring van dinsdagmiddag heeft voor veel bewoners van Lochem-West, die een aansluiting hebben van Ziggo, een staartje. De beeldbuis blijft zwart bij klanten in de wijk Molengronden en ook vanuit de omgeving Albert Hahnweg, Prins Clauslaan, Anna van Burenlaan en de Noorderbleek komen klachten. 

Er worden ook problemen met internet en telefonie gemeld. Een lezer die LochemsNieuws via e-mail benaderde meldt dat Ziggo zelf heeft gemeld dat het mogelijk vanavond nog goed komt. Maar iemand anders kreeg te horen dat het ook nog wel tot de vroege ochtend kan duren. Door de stroomuitval is kennelijk een probleem ontstaan in een of meerdere wijkkasten. Zeker is dat niet alle Ziggo-klanten het probleem ondervinden.

Melden
Het ICT-bedrijf Die Computer uit Laren meldt via de Facebookpagina van LochemsNieuws het volgende:
‘Wij ontvangen veel meldingen uit verschillende delen van Lochem wat betreft Ziggo. Inderdaad met name van de Molengronden. Bellen met Ziggo kan de oplossing versnellen, omdat meer meldingen de prioriteit verhogen. Telefoonnummer: 0900-1884.’