Wedstrijd: wie drukt stempel op huisstijl Wijnfestival 2019?

0
Beeld van het wijnfestival van 2017 (archieffoto: Niek Hidding)

LOCHEM – Kunstenaars en andere creatievelingen kunnen hun stempel drukken op de huisstijl van het Wijnfestival 2019 van Lochem met Smaak. De uitdaging is het maken van een schilderij, foto of beeltenis dat breed inzetbaar is en onder meer op de etiketten van de huiswijnen (‘kerkwijn’) van het festival zal verschijnen.

Het Wijnfestival wordt om het jaar gehouden en de opbrengst gaat het restauratiefonds van de Grote- of Gudulakerk. Daar wordt het festival ook gehouden. Dit jaar staat het voor zaterdag 26 oktober op de agenda.

Wie de creatieve uitdaging aan wil gaan kan zich tot 11 maart aanmelden als deelnemer via via wedstrijd@lochemmetsmaak.nl.

De onderstaande voorwaarden zijn letterlijk overgenomen uit een persbericht van Lochem met Smaak:

Wat zoeken wij:
– Een visual (schilderij/foto/beeltenis) die dé sfeerbepaler wordt voor het wijnfestival 2019. Dit mag zowel een nieuw als bestaand werk zijn.
Het werk kunnen wij vrij inzetten gebruiken als onderdeel van onze huisstijl ‘editie 2019’ en is derhalve niet gebonden aan klein of groot, liggend of staand gebruik.
– Één van de basisuitingen
waarvoor je werk gebruikt wordt zal het wijnetiket wit / rood zijn!

Wat kun je winnen:
– Naamsvermelding op het wijnetiket (in 2017 ca. 3.000 flessen verkocht!)
– Exclusieve expositieruimte in de kerk tijdens het Wijnfestival 2019
– Exposure via (social)media en lokale media
– Een doos échte kerkwijn 2019

Het doel van het Wijnfestival is – naast het inzamelen van geld voor de kerk – het op laagdrempelige wijze kennis met een breed assortiment wijnen en bijpassende hapjes.